Wie babbelt'n ihr so ...

  • Isch hunn mer gedenkt, mer kennt ja emol en Thread uffmache, wo jeder emol sein Senf in sei'm eischene Dialekt dezugibt.
    Un de nächste derf erst was schreiwe, wann'er des vom annere uff deitsch iwwersetzt hot.
    Alla dann:

    "De Mittach hatte mer Gadoffele und Speile"

    Der DAU ist das Salz in der Suppe des Lebens :rolleyes:

  • Ooch, nu heere uff! Was iss'n des fer'n Gääse, schwäbsch? Da gommd eh'm ja dor Gaffee widdr hoch - wemm'r iewrhaubd so was dring'n dähde: Des beriehmde "Scheelch'n Heeßer" is ja nuh nischd fier meenereener.

  • Schwäbisch?
    Nee, roihhessisch, guggst emol was do unner moi'm avater steht, dann weeste das aach.
    Isch find's lustisch, mer muss emol nachdenke was der annere dann eischentlisch wollt.

    Der DAU ist das Salz in der Suppe des Lebens :rolleyes:

  • De Rheinhess'n - verschdehn die sisch wenischsd'ns undornandor noch? Midd so'ne Gommedschns hadde mor doch schonnema so'n Beidrach, da ging's um so'n Ohdnwaldor...

  • Mer verstehn uns unnernanner, is aach net so schwierisch, wann mer's gewehnt is.
    Un den annere Beitraach kenn'isch net. Un was is enne "Gommedschns" ? Hä ?

    Der DAU ist das Salz in der Suppe des Lebens :rolleyes:

  • Ach du meenst Komidiens. Die Moschner hot in RTL Samstach Nacht ewwe gsaacht, dass die Stuttgatter de Trappadoni verpflichte wolle. Der kennt aach koon deitsch :ani_lol: .

    Der DAU ist das Salz in der Suppe des Lebens :rolleyes:

  • En Rhoinhesse! Isch pack´s net! Mensch, de wohnste jo bei meer um de Eck! Kennte meer v´leicht mol z´sam en Bembel Äppelwoi kippe.

    Ewwer jez muss isch mol gucke, wie isch mei Kröte vun den Steier los wer´. De Eichel hot mer en scheeine Batze zukomme losse.

  • Ei, do hosche awwer Glick g'abt, mer hun nachzahle misse. :motz:
    Un bei uns do wachse koi Äppel, mer trinke rischt'sche Woi. :D
    Wanns'de emol uff de Autobahn zwische Meenz un Alze bist, dann siesche do en Schild "Saalem". Do bin isch dehoom.
    Awwer ener zwutsche, des kenne mer emol mache. :)

    Der DAU ist das Salz in der Suppe des Lebens :rolleyes:

  • oiso, in wean (wien) redn olle ziemlich unterschiedlich daher... i red scho eha noch da schrift, ob da text do, den i jetzt grod schreim tua, is a bissl extrem in da mundoat

  • Ha des ko doch ed sai, no koin Schwob hott äbbes gschriebä!

    Normaal schwätz i gar nedd em Dialeggd, abr v'rstandä tu i's oiwandfrei...
    Des isch scho ämol schee wenn m'r mol lääsä ko wie ihr schwätzed wie eich's Maul gwachsä isch. Mached weidr d'rmid, da frai i mi scho druff!

    Gruß, fileman.

  • Zitat

    Ha des ko doch ed sai, no koin Schwob hott äbbes gschriebä!

    's duad'mr loid - I han's grad ersch gmerkt. Wenigscht'ns oinr sprengt vor ond zoigt daß mir Schwoba au scho en's Inderned kommad....a was sag e denn - des kenndad mir erfonda hau, so guad isch des.
    Aber Heidabemmbamm, schwäbisch schwätza isch ois - schreiba's andr...
    ... isch gar'ed so oifach. (Bleibad blos weg mit derra Pisastudie).
    Macha mer hald onsr oigene Rechtschreibreform - LOL.
    Ibrigens, isch dr Gottlieb D. (der mit dem schena Audole) so ogfähr zwanzg Minudda vo mir (also z'Fuaß) uffd Welt komma ... aber des will widdr koi Sau wissa.

    Oinaweg isch des a guader "Thread"....

    No an scheena Obad und an ganz liaba Gruaß aus am Remstal,

    Obscura (Didi) :)

  • Hallo,

    auch wenn ich meine rheinische Aussprache nicht verleugnen kann, werde ich jetzt hier nicht versuchen, kölsch zu schreiben, sondern lieber ein Fläschchen Kölsch trinken. :cheers: Als Anlage noch "das rheinische Grundgesetz."

    Artikel 1
    Sieh' den Tatsachen ins Auge!
    [size=+1]Et es wie et es!
    [/size]

    Artikel 2
    Hab' keine Angst vor der Zukunft!
    [size=+1]Et kütt wie et kütt!

    [/size]

    Artikel 3
    Lerne aus der Vergangenheit!
    [size=+1]Et hät noch immer jot jejange![/size]


    Artikel 4
    Jammere den Dingen nicht nach!
    [size=+1]Wat fott es, es fott![/size]

    Artikel 5
    Sei offen für Neuerungen!
    [size=+1]Et bliev nix wie et wor!
    [/size]
    Artikel 6
    Sei kritisch bei Neuerungen!
    [size=+1]Kenne mer nit, bruche mer nit, fott domet!
    [/size]

    Artikel 7
    Füge Dich in Dein Schicksal!
    [size=+1]Wat wellste maache!
    [/size]


    Artikel 8
    Achte auf Deine Gesundheit!
    [size=+1]Maach et jot, ävver nit ze of!
    [/size]

    Artikel 9
    Stelle immer erst die Universalfrage!
    [size=+1]Wat soll der Quatsch?
    [/size]

    Artikel 10
    Sei immer gastfreundschaftlich!
    [size=+1]Drinkste ene met?[/size]



    Gruß

    akapuma

    Wer weiß, wovon er redet, kann es sich leisten, sich verständlich auszudrücken.
    Besucht auch meine Homepage: http://akapuma.info

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!